neděle 13. listopadu 2011

! KOREA !

image
  Ano. Je to tak, sotva jsem se stihla ohřát u rodinného krbu, zas balím spoďáry a kecky a mířím do metropole - Seoul. Zda se to k neuvěření, ale jedu si splnit svůj teenagovský sen, právě sem vyplázla 19 000 ,- za letenku nějaké babě na přepážce. Bylo to velmi bolestivé. :D Tolik peněz sem v životě neměla v ruce a hned, co jsem vyměnila eura na české, už sem mazala zaplatit letenku. Chjo T_T
 Letím v sobotu 13.8 - 30.8. Letím sama a asi se opiju, protože to nemám šanci zvládnout. :D Přestup ve Francii (furt lepší jak první nabídky: turecko, amsterdam - hmmm :D ), pokud se mně někdo bude snažit okrást, znásilnit, tak ještě neví, s čím si zahrává! Bude větší rodeo jak v Londýně. No, držte mi všechny tři nohy, ať dobře dojedu a já se pak zkusím ozvat na FB mým koliím. ♥ Pac a pusu, vobludy. ~
image

Žádné komentáře:

Okomentovat