neděle 13. listopadu 2011

Queen is back!

http://media.tumblr.com/tumblr_lp7gxyVPM21qcvlhn.gif

  Tak jsem opět zde, sedím před počítačem, ruce mám jak nějakej bara (jen ne chlupatý), s pár dvaceti tisíci a o něco chudčí, ale živá a krásná jako vždy. :D Kdybych se tu měla rozepisovat dopodrobna, tak se unudíte k smrti a navíc by z těch žvástů spadl server, takže to vypíšu jen do pár stručných bodů.

  • Zaprvé, němci jsou držky šilhavé a totálně odpudivé! (Vyjímka jsou ti kreslení) Což znamená, že kufr jsem tak tak zapla, ale bishíci v něm jsem bohužel neměla. :(

  • Krom toho, že jsem snad nikdy v životě nemakala tak jako v tom jejich Táboře smrti, tak tam večery probíhaly vcelku poklidně - asi takhle:

  •  Obsluhovala jsem jeden gay pár, který si doktroutil prdelkama pokaždý 5 minut před koncem snídaní a pak tam ještě hodinu vysedával a krmili se navzájem!!!
  •  Chlast drahý. Což vypovídá o tom, že jsem silně abstinovala.
  •  2 měsíce stačily na to, aby se ze mě stala duha! Dneska jsem zkoušela přečíst update Koisuru Boukun a zadělávala jsem oči při těch ehm scénách. Chápete to?! JÁ! QUEEN!
image
  • Za další, jo, jsem asi jediná v celým vesmíru, kdo neviděl posledního Pottera! Nestihla jsem premiéru, na kterou jsem se těšila už od konce té první části a ještě k tomu jsem musela ignorovat ty spoilery, co tu mé drahé zmije klikaté postovaly na FB. Urgh, ale ve Čtvrtek jdu s igelitem a plnou bečkou pop cornem do kina a to pak uvidíte ten článek.

  • Poslední - máme koťátka!!!! 2 kocourky, kteří jsou twins a jednu zlatokopku juniurku. Bohužel, budeme je muset dát pryč. :( Ale kdyby nějaká yaoistka toužila mít doma TOHLE:


no není on k mudlačce???? jéééééééééééééé ♥ ♥ ♥ ♥


a ještě tohle (jeho kjut ochranarskej braska, to je ten vic seme)


Moje reakce, když přišel ten seme bráška a začal v tý jejich krabici olizovat toho mudláčka byla asi taková:
image 

image 

image

Žádné komentáře:

Okomentovat