čtvrtek 29. prosince 2011

Brown Sugar Macchiato


~hrnek kafe,doma před  12 večer a 100 miliónů dolarů~
    Brown Sugar Macchiato je D(o)rama,které jsem viděla 2x. Poprvé jsem se na něj začala koukat asi před 3 měsícema, ale to jsem pak zapomněla, u které jsem skončila epizody, tak jsem se do toho putila znovu.
    Je to Taiwanského, čínského původu, takže to pro mně byl ze začátku menší šok zvyknout si na jazyk, postavy a hlavně zapamatovat si jména =D. Ale tak v půlce jsem to zvládla a oblíbila jsem si to.
   Jednoho dne se parta 6 neznámých hochů, kteří neznají jeden druhého dozví, že mají stejného otce.Trochu šok, nemyslíte? Daddy jim řekne, že dostanou 100 miliónů dolarů, pokud spolu vydrží bydlet 1 rok. No,šok bude teprve, až se dozví co všechno musí udělat, aby těch 100 miliónů dostali. Víte, jejich taťka je menší playboy nižšího kalibru, ve vidonahrávce, kde je oblezlej holkama, jim oznámí, že je jejich papínek a že oni jsou bratři. Všichni jsou zvyklí na život jediného dítěte a každý zná svého otce jinak.

    Vypukne panika, ale pak se nakonec nějak dohodnou a dojedou k místu, kde budou bydlet "VŠICHNI SPOLEČNĚ". Přivítá je nemilá věc. Dům vytržený jak z nějakého hororu, silueta chodící za dveřmi, ze které se vyklube jejich domovnice -Ya Tou. Hlas, no nějak jsem si ze začátku nemohla zvyknout, takové hlásky já nesnáším, ale pak.. víte co? Zvyknete si!
    Další zádrhel, budou pravidla a taky ubytování. Bratři budou rozdělení tak, že to každému nebude vyhovovat. Rváč první třídy a krásný princ. Kytarista a technař? Jezdec, který pojmenovává kola, a ten, kdo mu to kolo ničí. Pravidla: do 12 hodin musí být všichni doma. Musí se objímat, než jdou spát, a musí prospět ze všech předmětů - což se v budoucnosti objeví jako velmi závažný problém.
    Nastupují do školy.
 Třída 206, této třídě vedou holky. Vedou? Spíš velí a šikanují - předsedkyně třídy Tong Tong a jejich "10 sester". Mají s kluky važné problémy ze začátku, ale jak to tak bývá - bude z nich pozdějc velmi dobrý kolektiv.

Bratři jdou od nejstaršího po nejmladšího:
1. nejstarší bratr - Ao Quan (nick Pes)
2. Wang Zi ♥ (nick Princ)
3. Xiao Yu ♥ (kytarista)
4. Xiao Yi (stále bojuje s Ah Wei o Ya Tou)
5. Wei Lian (William-blbý jak poleno)
6. Ah Wei (technař a náklonost k Ya Tou)
   
    Charaktery kluků jsou velmi vyvážené a nejsou stejné, což se mi zalíbilo jako první. Wang Zi je typický lamač dívčích srdci a princ jako Sano, Ao Quan je magnet na maléry, zároveň má potičky s Wang Zi(m). Xiao Yu - ten se mi zalíbil až od půly D(o)rama, nevím proč, ale strašně ho žeru. Je nadaný zpěvák a kytarista, jeho snem je být slavný spolu z jeho skupinou"BeCool". Xiao Yi - stále bojuje o přízeň Ya Tou stejně jako Ah Wei.
 Wei Lian -William, blbý jak poleno, ale citlivý. Pomůže v nouzi. A Ah Wei-dancestár. Má rád Ya Tou a pořád se hádá s Xiao Yi.
    Hudbu jsem ze začátku ani nevnímala, ale ke konci jsem ji začala mít dost ráda. Dodává drama, ale také uvolnění. Mě osobně se tohle drama líbilo stejně jako Hana Kimi. Má v sobě ohromnou dávku humoru, což má velké +. Myslím si,že pro léto je tohle dorama jako stvořené.
Dorama má 13 epizod
Genre: Romance,School,Comedy
OP: Hei Tang Xiu by Lollipop and Hei Se Hui Mei Mei
ED: Ai Qing Ma Qi Duo by Lollipop

Žádné komentáře:

Okomentovat